Що слід враховувати при оновленні ваших замків для готелю

Рішення щодо впровадження мобільного доступу до номерів готелю, має надати гостям можливість швидко і легко використовувати свій мобільний ключ і забезпечити їм безпроблемну подорож.

Оскільки багато незалежних готель’єрів хочуть оновити свою технологію системи контролю та управління доступом (СКУД), існує безліч нюансів, які необхідно враховувати перш, ніж приступити до виконання цього завдання. Готелі повинні розглядати модернізовані системи контролю та управління доступом, як частину ширшої мобільної стратегії, припустив Тодд Персон ї, генеральний директор OpenKey . “Мета повинна полягати в тому, щоб створити для гостей, кращий досвід реєстрації в готелі.”

«Модернізація готелю за допомогою модуля оновлення Bluetooth Low Energy або – шляхом установки нових замків, є важливим елементом цієї стратегії, завдяки якій, готель зможе запропонувати спрощену реєстрацію гостей», – сказав він. «Оновлення систем контролю доступу для гостей до рівня цифрового ключа, також створює можливість відмовитися від використання дорогих пластикових ідентифікаційних карт. Гості оцінять зручність і безпеку мобільних ключів, так само, важливим буде і той факт, що таким чином ми допомагаємо довкіллю».

Готельєрам, особливо незалежним, слід подумати про свою стратегію залучення гостей ще до оновлення системи, сказав Девід Джин , віце-президент Dormakaba по гостинності в Північній Америці . «Вам не обов’язково бути одним з трьох найбільших готельних брендів – дрібним об’єктам також потрібна стратегія для впровадження мобільного ключа», – сказав він.

Ваша стратегія впровадження мобільного ключа, в більшій мірі націлена на отримання прямих замовлень чи на подальшу взаємодію з гостями? За словами Девіда , багато керуючих об’єктами нерухомості прагнуть скоротити кількість інформації, що вводиться при реєстрації. «Керуючі готелями та іншою нерухомістю дійсно прагнуть скоротити кількість пунктів в листі реєстрації гостей. Домігшись, завдяки впровадженню технології мобільного ключа, навіть невеликого зменшення обсягу інформації, що постійно вноситься, на 10-20 відсотків, принесе відчутну користь кожній із сторін», – продовжив він.

електронні замки з мобільним доступом
У той час як галузь все частіше шукає способи впорядкування гостьового доступу і підвищення задоволеності клієнтів, отельерам слід прагнути працювати з постачальником, який може надати такі можливості, не створюючи нових ризиків для безпеки. Фото: Assa Abloy Global Solutions

Президент компанії Onity Файяд Сбайхат сказав, що в процесі планування оновлення систем контролю доступу (електронних замків) в готелі, отел’єрам слід розглянути найкраще рішення для своїх потреб, включаючи зручність для гостей, вимоги до установки нових систем, безпеку, загальну вартість обладнання і вартість підтримки проекту.

Більшість власників переводять свої готелі на безконтактну технологію RFID, яка забезпечує кращий рівень обслуговування гостей, ніж традиційні магнітні картки-ключі. «RFID-замки і карти менш громіздкі і дозволяють швидше входити в приміщення, крім того, чіпи НЕ розмагнічуються (на відміну від карт), що виключає повторні походи до стійки реєстрації», – сказав Сбайхат.

На додаток до підвищення задоволеності гостей є те, що у RFID-замків є перевага, яка проявляється в можливості роботи з різними носіями облікових даних, включаючи брелоки, браслети, мобільні телефони та багато іншого. У довгостроковій перспективі скорочення використання пластикових карт може знизити експлуатаційні витрати об’єктів і допомогти знизити їх вуглецевий слід за рахунок виключення одноразових пластикових карт.

При оновленні замків власники нерухомості повинні враховувати початкові капітальні витрати і функціональність, а також довгострокові експлуатаційні витрати і майбутні функціональні можливості, які надає мобільний доступ. В цілому, готел’єри без особливих зусиль зможуть подолати багато проблем, пов’язаних з впровадженням нового обладнання, адже модернізація систем контролю і управління доступом є невід’ємною частиною будь-якої стратегії розвитку готелю або розвитку програм лояльності для клієнтів. Спочатку можливо не планувати надання мобільного доступу гостям, при цьому вибір моделей замків для проектів на майбутнє – з можливістю впровадження мобільних технологій, допоможе уникнути відставання на ринку в перспективі.

Для будь-якого оновлення, пов’язаного з безпекою об’єкта, завжди необхідно, щоб власник готелю спочатку визначив постачальника, здатного забезпечити провідні галузеві стандарти безпеки, незалежно від того, яку розширену функціональність він може запропонувати. У той час як індустрія все більше шукає способи впорядкувати зручність і доступність для гостей, отельерам слід прагнути працювати з постачальником, який може надати такі можливості, не створюючи нових ризиків для безпеки, зазначивНіколя Аснар, президент американського підрозділу Assa Abloy Global Solutions.

«При впровадженні будь-якої нової функції власникам слід вивчити, які вдосконалені протоколи безпеки пропонуються для підвищення загальної безпеки гостей і запобігання можливості потенційного використання цієї технології іншими в якості засобу для обходу раніше існуючих заходів безпеки», – каже він.

У зв’язку з тим, що досягнення в області технологій електронних замків відбуваються все більш швидкими темпами, також важливо, щоб готельєри працювали з постачальником, який може надати їм безпроблемні і доступні варіанти майбутнього оновлення в залежності від демографічних, галузевих або бюджетних потреб.

Аснар продовжив: “Наприклад, при переході на функціональність RFID, власник готелю, який працює з постачальником, здатним надати рішення, орієнтовані на майбутнє, може одночасно створити інфраструктуру, необхідну для надання гостям можливостей цифрового ключа. Такі платформи можуть просто активувати свої функції мобільного доступу, коли виникне така необхідність, без необхідності заміни будь-якого існуючого обладнання, або проведення трудомістких інтеграцій. “

«Така можливість особливо цінна, оскільки готельні бренди все частіше приймають правила, що пропонують впровадження технології мобільного доступу на кожному новому чи обновлюваному об’єкті», – сказав він.

Як просувається впровадження технологій мобільного доступу

Згідно з опитуванням, проведеним Американською асоціацією готельного бізнесу American Hotel & Lodging Association, використання мобільних пристроїв готелями в якості ключів від номера значно збільшилася за два роки: з 6 відсотків у 2016 році до 17 відсотків у 2018 році. Використання мобільних пристроїв виразно знаходиться в тренді середнього і високого цінових сегментів (більш 80 відсотків). Технологія мобільного ключа на шляху до того, щоб стати обов’язковою функцією, яку повинні реалізовувати готел’єри, оскільки вона надає гостям персоналізоване миттєве обслуговування, якого тепер вони чекають.

Вартість заміни замків є основною перешкодою, стримуючим ще більше зростання використання мобільних пристроїв в готелях. Фото: OpenKey

“В результаті багато готелів різних категорій і розмірів, в даний час прагнуть впровадити цю технологію, а авторитетні постачальники гарантують, що процес інтеграції буде максимально безпроблемним, забезпечуючи сумісність своїх рішень для мобільного доступу з більшістю вже існуючих систем.”, – говорить Аснар «Це в значній мірі дозволяє готелям уникати складних інтеграцій та проблем пов’язаних з несумісністю компонентів, коли одна частина системи не може взаємодіяти з – іншою, що призводить до збільшення навантаження на робочу силу і – до зниження можливостей для забезпечення ефективного функціонування».

«Ми вважаємо, що тенденція впровадження технології мобільних ключів прискорюється і буде продовжувати рости у всій галузі, так як готельєри розуміють, що це може допомогти їм залишатися конкурентоспроможними і одночасно сприяє актуальності, і зростанню ефективності», – сказав Файяд Сбайхат. «Ми побачили, що готельні бренди, які впровадили мобільне ключове рішення, продемонстрували зростання, яке виражається двозначними цифрами, в кількості броні через додаток лояльності і – в обсягах замовлення послуг, таких як харчування, виїзне обслуговування, СПА і транспорт».

За словами Сбайхата, незважаючи на те, що незалежні готелі можуть зіткнутися з більшою кількістю проблем, пов’язаних з впровадженням технології мобільних ключів, ніж мережеві готельні бренди, існують рішення, які можуть надати послуги мобільного доступу для гостей, які не вимагають великих інвестицій в інфраструктуру інформаційних технологій. «Для готельєрів, які хочуть запропонувати гостям мобільні ключі, але не хочуть розробляти гостьовий додаток, існують шаблонні мобільні додатки, які можна легко налаштувати, засобом установки логотипу свого готелю, додавання фотографій об’єкта нерухомості і контактної інформації», – сказав він. «Це мінімізує витрати і скорочує час розробки та впровадження системи мобільних ключів».

Тод Персон вважає, що вартість заміни замків є основною перешкодою, стримуючою ще більше зростання використання мобільних пристроїв в готелях. «Нерідко можна бачити ціну від 400 до 500 доларів за двері, від великих виробників замків», – сказав він. «Це перевищує капітальний бюджет більшості готелів».

При цьому, існують більш дешеві варіанти зробити мобільний ключ доступним для будь-якого готелю. «Готелі люблять цю думку, що вони можуть додати цифровий ключ до своєї мобільної стратегії без значних капіталовкладень на заміну замків», – каже Персон.

Сумісність з існуючими зручностями, такими як додаток для гостей готелю, також гарантує, що гості зможуть відчувати постійний рівень підвищеної зручності, з моменту їх прибуття до закінчення їх перебування в готелі. Безліч послуг стають доступними через одну просту Платформу додатків, додавНіколя Аснар.

В цілому, готельєри стикаються з необхідністю відповідати очікуванням гостей, в числі яких присутні мілленіали і представники покоління Z, які поважають мобільні технології, сказав Сбайхат. Підключені до мережі, технічно підковані клієнти очікують і вимагають досконалого цифрового досвіду. Потенційною віддачею для готелів є лояльність до бренду за рахунок більш широкого використання додатків, менша потреба в людських ресурсах біля стійки реєстрації, підвищена задоволеність гостей і економія енергії завдяки рішенням для “розумних будинків”.

Як забезпечити безпеку гостей

Щоб забезпечити безпеку для гостей, готелі повинні вивчити наступні аспекти, що визначені фахівцями з систем контролю і управління доступом (СКУД)

Багато готелів зі старими замками мають зовнішні панелі контролю доступу, які більше не використовуються, а це створює загрозу безпеці гостей і персоналу. «Я одного разу бачив зовнішні двері з отвором в області толкальної планки, через який, ті двері можна відкрити пальцем і увійти – це небезпечно!», – розповідаєТодд Персон

Готельєрам слід визначитися в тому, які сектори об’єкта повинні перебувати під охороною. Будь-якому об’єктові необхідний контроль доступу по периметру, а чи повинен готель обмежувати контроль доступу, наприклад до ліфтів? «Які ще зони гостьового доступу ви контролюєте?» – задає питанняДевид Джинн. «Наприклад фітнес-центри є загальною зоною, при цьому готелям варто встановити там електронні замки на складські приміщення, щоб була можливість відстеження стану двері».

Старі технології мають обмежений захист - фахівці, які вміють зламувати замки з магнітною смугою, демонструють це онлайн. Фото: Dormakaba

Готельєри повинні завжди уточнювати у постачальників, які протоколи використовуються, щоб забезпечити загальне підвищення безпеки, а не зробити їх потенційно вразливими в результаті цього оновлення, зауважує Ніколя Аснар. «У зв’язку з постійно виникаючими новими загрозами безпеці, власникам слід додатково з’ясувати, як нова технологія може адаптуватися до потенційних вразливостей в міру їх виявлення», – продовжив він. «Оскільки вкрай важливо отримати вичерпний огляд операцій по забезпеченню безпеки в процесі виявлення та перехоплення загрози, що з’являється в процесі функціонування, власники готелів повинні також попросити постачальника продемонструвати, як оновлення може вписатися в їх загальну інфраструктуру безпеки, підвищуючи ефективність контролю і управління доступом».

При переході на нові замки, готелі повинні брати до уваги журнал обліку слідів (входу/виходу). “Технологія RFID не надає того ж рівня деталізації, що мобільний цифровий ключ,” говорить Тод Персон. “RFID записує коли стався доступ до кімнати. Електронний ключ, крім часу доступу, записує унікальний мобільний номер, що відвідав кімнату. Це може стати критичним фактором в разі крадіжки або вторгнення.”

При апгрейді систем безпеки, включаючи впровадження системи мобільного ключа, власники готелів повинні шукати систему, яка доповнює функції безпеки, які вже існують в готелі, такі як бази дозволів доступу і контрольні журнали. «На додаток до першого рівня шифрування, кращі системи надають додатковий рівень безпеки з 128-бітовим ключем шифрування [Advanced Encryption Standard], який є унікальним для замка, для якого були створені облікові дані», – зазначив Файяд Сбайхат.

“Готельєри повинні переконатися, що рішення, які пропонуються постачальником, на постійній основі піддаються аудиту третьої сторони.”

Можливо Вам також сподобається

Немає коментарів

Ви можете залишити перший коментар.

Залишити коментар

Будь ласка, введіть ваше ім'я. Будь ласка, введіть правильну адресу електронної пошти. Будь ласка, введіть повідомлення.

Зворотний дзвінокНапишіть Ваш номер телефону або адресу електронної пошти, і менеджер CETIS зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Обратный звонокНапишите Ваш номер телефона или адрес электронной почты, и менеджер CETIS свяжется с Вами в ближайшее время.