Сьогодні все більше і більше управляючих переводять свої об’єкти нерухомості на використання замків з технологією мобільних ключів, це пов’язано з тим, що основні бренди виробників замків беруть на озброєння мобільні технології.Впровадження замків з можливістю використання замість ключів додатки для мобільних телефонів продовжує рости в готельному ринку повсюдно, в усіх сегментах – від великих брендів до невеликих незалежних компаній. Почасти це може бути пов’язано з термінами амортизації – у більшості замків з магнітною смугою закінчується термін їх корисного використання, а виникаючі проблеми з технічним обслуговуванням підштовхують керуючих готелями шукати варіанти їх заміни, сказав Брайан Шедд, віце-президент з продажу і маркетингу OpenKey.
За словами Барбари Кржівожанскі, старшого менеджера з продажу систем (гостинності) компанії Dormakaba, перехід на мобільні технології випереджає життєвий цикл запірних пристроїв для готелів. «Оскільки великі компанії прихильні мобільним технологіям, вони поширюються на більш дрібні мережі і незалежні готелі», – сказала вона. «Я б сказала, що в даний час як мінімум 95% готелів, перейшли на підтримку мобільних технологій, а це як нові так і модифіковані системи».
Готельна індустрія використовує мобільний доступ до електронних замків з багатьох причин. «Мобільні додатки, які дозволяють гостю мати прямий доступ до готельного номеру забезпечують більшу зручність і підвищують задоволеність гостей», – сказав Майкл Клайн, віце-президент з продажу в сфері гостинності Salto Systems. «У більшості додатків гість може пропустити реєстрацію на стійці реєстрації готелю і пройти прямо в номер».
Для управління готелем мобільний доступ підвищує ефективність, оскільки співробітникам, наприклад, не потрібно замінювати втрачений ключ від номера, оскільки він зберігається на телефоні гостя, продовжив Клайн.
В цілому, готельні компанії, що використовують мобільні ключі, прагнуть підвищити лояльність гостей і мотивують їх безпосередньо бронювати номери, а також – підвищують ефективність роботи персоналу, так як співробітники можуть більше часу приділяти послуг гостей преміум-класу. «Мобільний доступ набирає обертів, і ми бачимо можливості для подальшого поліпшення досвіду гостей від проживання в готелі, і забезпечення їх прибутковості за рахунок надання доступу до підземних гаражів, ліфтів та інших локаціях», – сказав Брайан Бевінс, керівник відділу продажів Onity Hospitality.
Хоча мобільний доступ, цифрові ключі і технології все ширше застосовуються, при цьому, як і будь-яка відносно нова технологія, основним завданням є те, щоб кінцевим користувачам стало відомо, про можливості використання даного функціоналу, – сказав Маркус Боберг, представник департаменту гостинності по всьому світу в Assa Abloy Global. «В основному це проблема, яку можна подолати, зосередившись на навчанні персоналу. Озброєний необхідними знаннями і активно інформуючий гостей про переваги мобільного доступу, персонал готелю, може значно прискорити прийняття, і забезпечити успішне розгортання будь-якої платформи».
Барбара Кржівожанскі погоджується, технологія мобільного ключа повинна розглядатися як щось більше, ніж просто ключ від дверей в кімнату. «Перше, на що потрібно звернути увагу, це сам додаток, який реалізує функцію використання мобільного ключа, а також – маркетингове послання, пов’язане з цим додатком», – сказала вона. «У реальності, гості не хочуть завантажувати окремий додаток для кожного готелю. Готелі повинні скооперуватися і зробити додаток компетентним, і по-справжньому відповідним для гостей – дозволити їм бронювати номери в готелях, відвідувати спа-салони, мати кнопку виклику для посильного і надавати допомогу консьєржа. Допоможіть гостю, підтримайте його, надайте йому послуги, а також дозвольте йому відкрити двері свого номера своїм смартфоном ».
За словами Шедда, найбільшою проблемою, пов’язаною з заміною замків в готелях, є вартість і впровадження «перспективних» функцій нових замків. «Власники хочуть бути впевнені, що значні інвестиції, які вони зроблять в модернізацію свого старого обладнання, залишаться життєздатними протягом наступних 10 років, що є проблемою з темпами впровадження нових технологій», – продовжив він. «На щастя, технологія цифрових замків стала дуже стабільною і пропонує значне поліпшення безпеки для готелів».
Інші ранні проблеми включали безпеку і сумісність. «Вибираючи постачальника, переконайтеся, що він розробив продукт, який увібрав у себе технологію аутентифікації смартфона для перевірки особистості мобільного користувача за допомогою PIN-коду або відбитка пальця», – каже Майкл Клайн. «Він повинен використовувати 128-бітове шифрування AES і SSL. Миттєві оновлення ключів, або їх анулювання, також повинні бути доступні, в тому випадку, якщо у гостя більше не буде доступу до кімнати».
Хто ідеальний гість для цифрового ключа?
Ідеальним гостем для цифрового ключа є користувач смартфона, оскільки для цифрових замків для зв’язку потрібно з’єднання Bluetooth або NFC. Шедд бачить прямий зв’язок між діловими мандрівниками, які використовують мобільні посадочні талони і цифровими ключами; ті ж самі ділові мандрівники стають гостями готелю, але їх очікування не змінюються. «В даний час використання смартфонів практично універсально, що сприяє значному поширенню цифрових ключів, які ми встановлюємо в готелях», – продовжив він.
За словами Брайана Бевінса, багато технологічно просунутих споживачів тепер очікують рішень для самообслуговування, що в значній мірі є рушійною силою впровадження замкових мобільних технологій в індустрії гостинності. Залежно від того, як вона реалізована, технологія мобільних ключів може значно заощадити час для ділових мандрівників, які особливо цінують можливість пропустити стійку реєстрації і перейти безпосередньо до свого заброньованого номеру. «З точки зору бренду готелю мобільні рішення можуть допомогти підвищити лояльність гостей, надавши можливість безпосередньо бронювати номери, а також підвищити ефективність персоналу, щоб співробітники могли більше часу приділяти обслуговуванню гостей преміум-класу», – додав він.
За словами Шедда, більшість платформ дозволяє готелям видавати кілька цифрових ключів для однієї кімнати, скільки – зазвичай визначає виробник замків. «З останнім оновленням версії додатка OpenKey гості готелю тепер зможуть обмінюватися цифровими ключами між собою, при цьому, адміністрація готелю може контролювати обмін ключами і робити це безпосередньо, якщо необхідно», – сказав він.
Яке майбутнє технології дверних замків для готелів?
Майбутнє технології електронних замків в готелях – це можливість поліпшити якість обслуговування гостей і підвищити ефективність роботи готелю. «Всі системи в готелі взаємозалежні – гість не може пройти реєстрацію до тих пір, поки номер не буде прибраний, прибиральники не можуть приступити до прибирання номеру, поки не дізнаються, що гість виписався і так далі», – говорить Майкл Клайн.
Більшість рішень для мобільних ключів можуть бути інтегровано в додатки лояльності готелю, або – можуть бути легко сконструйовані шляхом установки логотипу, контактної інформації, відповідних фото і т. і.
Гостям повинна надаватися можливість для найбільшого вибору можливостей для доступу, будь то ліфт в номер, доступ в спа-салон, тренажерний зал, або – на парковку. Системи життєзабезпечення готельного номеру, такі як освітлення і кондиціонування, повинні використовуватися безпосередньо перед прибуттям, так само як і під час перебування гостя в готелі. «Всі ці системи можуть управлятися за допомогою інтуїтивно зрозумілого рішення, а при правильній роботі виграють як гості, так і працівники готелю», – продовжив він.
Також розвивається і технологія всередині самих дверних замків. «Модулі зв’язку дозволяють готелям скоротити час відкриття дверей, коли гості користуються мобільним ключем, а також інтегруватися з інтелектуальними пристроями в номері, такими як телевізори і термостати», – сказав Брайан Бевінс. «На додаток до того, що всередині, замки будуть продовжувати розвивати більш упорядковану естетику».
Аналітика даних також буде відігравати велику роль в дверних замках в майбутньому. «Ми дізнаємося більше про гостей, про те, як краще управляти активами і робочою силою за допомогою прогнозної аналітики», – сказала Кржівошанскі. «Аналітика даних дасть готелям точки прийняття рішень, про які вони раніше ніколи не підозрювали».
Готельєри і провайдери також реалізують численні переваги технології управління доступом на основі хмарних технологій, говорить Маркус Боберг, міжнародний представник відділу гостинності в Assa Abloy Global Solutions. Платформа хмарного доступу для забезпечення безпеки постійно і безперешкодно оновлюється, з можливістю отримувати регулярні оновлення програмного забезпечення, спрямовані на виявлення нових загроз і вразливостей, забезпечуючи максимальну безпеку без додаткових витрат для готельєрів.
«Хмарні системи також усувають необхідність в дорогих і займаючих багато місця локальних серверах», – продовжив Боберг.«Це економить чимало часу і витрат для готельєрів, оскільки будь-яке обслуговування системи виконується віддалено постачальником системи».
За словами Шедда, бренд готельного замку Entrava представив інновацію «Touch-to-Open», яка дозволяє гостю готелю з цифровим ключем на пристрої залишати його в сумочці, кишені або куртці і просто торкнутися замку, щоб отримати доступ. , Замок розпізнає біометричний дотик і автоматично зчитує токен мобільного ключа на пристрої без необхідності підносити телефон до замку.
Подібні інновації продовжать покращувати якість обслуговування гостей в готелі, і гості, в свою чергу, будуть використовувати його з більш високими оцінками і повторним відвідуванням. «У Китаї ми бачимо більше біометричних інновацій в технології дверних замків, таких як сканування відбитків пальців або райдужної оболонки ока; проте в даний час ці функції в основному використовуються в житлових приміщеннях, а не в готелях», – сказав Шедд.
Немає коментарів
Ви можете залишити перший коментар.