Чому мобільні ключи проникають у готельні номери?

Сьогодні все більше і більше управляючих переводять свої об’єкти нерухомості на використання замків з технологією мобільних ключів, це пов’язано з тим, що основні бренди виробників замків беруть на озброєння мобільні технології.Впровадження замків з можливістю використання замість ключів додатки для мобільних телефонів продовжує рости в готельному ринку повсюдно, в усіх сегментах – від великих брендів до невеликих незалежних компаній. Почасти це може бути пов’язано з термінами амортизації – у більшості замків з магнітною смугою закінчується термін їх корисного використання, а виникаючі проблеми з технічним обслуговуванням підштовхують керуючих готелями шукати варіанти їх заміни, сказав Брайан Шедд, віце-президент з продажу і маркетингу OpenKey.

За словами Барбари Кржівожанскі, старшого менеджера з продажу систем (гостинності) компанії Dormakaba, перехід на мобільні технології випереджає життєвий цикл запірних пристроїв для готелів. «Оскільки великі компанії прихильні мобільним технологіям, вони поширюються на більш дрібні мережі і незалежні готелі», – сказала вона. «Я б сказала, що в даний час як мінімум 95% готелів, перейшли на підтримку мобільних технологій, а це як нові так і модифіковані системи».

Готельна індустрія використовує мобільний доступ до електронних замків з багатьох причин. «Мобільні додатки, які дозволяють гостю мати прямий доступ до готельного номеру забезпечують більшу зручність і підвищують задоволеність гостей», – сказав Майкл Клайн, віце-президент з продажу в сфері гостинності Salto Systems. «У більшості додатків гість може пропустити реєстрацію на стійці реєстрації готелю і пройти прямо в номер».

Для управління готелем мобільний доступ підвищує ефективність, оскільки співробітникам, наприклад, не потрібно замінювати втрачений ключ від номера, оскільки він зберігається на телефоні гостя, продовжив Клайн.

В цілому, готельні компанії, що використовують мобільні ключі, прагнуть підвищити лояльність гостей і мотивують їх безпосередньо бронювати номери, а також – підвищують ефективність роботи персоналу, так як співробітники можуть більше часу приділяти послуг гостей преміум-класу. «Мобільний доступ набирає обертів, і ми бачимо можливості для подальшого поліпшення досвіду гостей від проживання в готелі, і забезпечення їх прибутковості за рахунок надання доступу до підземних гаражів, ліфтів та інших локаціях», – сказав Брайан Бевінс, керівник відділу продажів Onity Hospitality.

Хоча мобільний доступ, цифрові ключі і технології все ширше застосовуються, при цьому, як і будь-яка відносно нова технологія, основним завданням є те, щоб кінцевим користувачам стало відомо, про можливості використання даного функціоналу, – сказав Маркус Боберг, представник департаменту гостинності по всьому світу в Assa Abloy Global. «В основному це проблема, яку можна подолати, зосередившись на навчанні персоналу. Озброєний необхідними знаннями і активно інформуючий гостей про переваги мобільного доступу, персонал готелю, може значно прискорити прийняття, і забезпечити успішне розгортання будь-якої платформи».

Барбара Кржівожанскі погоджується, технологія мобільного ключа повинна розглядатися як щось більше, ніж просто ключ від дверей в кімнату. «Перше, на що потрібно звернути увагу, це сам додаток, який реалізує функцію використання мобільного ключа, а також – маркетингове послання, пов’язане з цим додатком», – сказала вона. «У реальності, гості не хочуть завантажувати окремий додаток для кожного готелю. Готелі повинні скооперуватися і зробити додаток компетентним, і по-справжньому відповідним для гостей – дозволити їм бронювати номери в готелях, відвідувати спа-салони, мати кнопку виклику для посильного і надавати допомогу консьєржа. Допоможіть гостю, підтримайте його, надайте йому послуги, а також дозвольте йому відкрити двері свого номера своїм смартфоном ».

За словами Шедда, найбільшою проблемою, пов’язаною з заміною замків в готелях, є вартість і впровадження «перспективних» функцій нових замків. «Власники хочуть бути впевнені, що значні інвестиції, які вони зроблять в модернізацію свого старого обладнання, залишаться життєздатними протягом наступних 10 років, що є проблемою з темпами впровадження нових технологій», – продовжив він. «На щастя, технологія цифрових замків стала дуже стабільною і пропонує значне поліпшення безпеки для готелів».

Інші ранні проблеми включали безпеку і сумісність. «Вибираючи постачальника, переконайтеся, що він розробив продукт, який увібрав у себе технологію аутентифікації смартфона для перевірки особистості мобільного користувача за допомогою PIN-коду або відбитка пальця», – каже Майкл Клайн. «Він повинен використовувати 128-бітове шифрування AES і SSL. Миттєві оновлення ключів, або їх анулювання, також повинні бути доступні, в тому випадку, якщо у гостя більше не буде доступу до кімнати».

Хто ідеальний гість для цифрового ключа?

Ідеальним гостем для цифрового ключа є користувач смартфона, оскільки для цифрових замків для зв’язку потрібно з’єднання Bluetooth або NFC. Шедд бачить прямий зв’язок між діловими мандрівниками, які використовують мобільні посадочні талони і цифровими ключами; ті ж самі ділові мандрівники стають гостями готелю, але їх очікування не змінюються. «В даний час використання смартфонів практично універсально, що сприяє значному поширенню цифрових ключів, які ми встановлюємо в готелях», – продовжив він.

За словами Брайана Бевінса, багато технологічно просунутих споживачів тепер очікують рішень для самообслуговування, що в значній мірі є рушійною силою впровадження замкових мобільних технологій в індустрії гостинності. Залежно від того, як вона реалізована, технологія мобільних ключів може значно заощадити час для ділових мандрівників, які особливо цінують можливість пропустити стійку реєстрації і перейти безпосередньо до свого заброньованого номеру. «З точки зору бренду готелю мобільні рішення можуть допомогти підвищити лояльність гостей, надавши можливість безпосередньо бронювати номери, а також підвищити ефективність персоналу, щоб співробітники могли більше часу приділяти обслуговуванню гостей преміум-класу», – додав він.

За словами Шедда, більшість платформ дозволяє готелям видавати кілька цифрових ключів для однієї кімнати, скільки – зазвичай визначає виробник замків. «З останнім оновленням версії додатка OpenKey гості готелю тепер зможуть обмінюватися цифровими ключами між собою, при цьому, адміністрація готелю може контролювати обмін ключами і робити це безпосередньо, якщо необхідно», – сказав він.

Яке майбутнє технології дверних замків для готелів?

Майбутнє технології електронних замків в готелях – це можливість поліпшити якість обслуговування гостей і підвищити ефективність роботи готелю. «Всі системи в готелі взаємозалежні – гість не може пройти реєстрацію до тих пір, поки номер не буде прибраний, прибиральники не можуть приступити до прибирання номеру, поки не дізнаються, що гість виписався і так далі», – говорить Майкл Клайн.

Більшість рішень для мобільних ключів можуть бути інтегровано в додатки лояльності готелю, або – можуть бути легко сконструйовані шляхом установки логотипу, контактної інформації, відповідних фото і т. і.

Гостям повинна надаватися можливість для найбільшого вибору можливостей для доступу, будь то ліфт в номер, доступ в спа-салон, тренажерний зал, або – на парковку. Системи життєзабезпечення готельного номеру, такі як освітлення і кондиціонування, повинні використовуватися безпосередньо перед прибуттям, так само як і під час перебування гостя в готелі. «Всі ці системи можуть управлятися за допомогою інтуїтивно зрозумілого рішення, а при правильній роботі виграють як гості, так і працівники готелю», – продовжив він.

Також розвивається і технологія всередині самих дверних замків. «Модулі зв’язку дозволяють готелям скоротити час відкриття дверей, коли гості користуються мобільним ключем, а також інтегруватися з інтелектуальними пристроями в номері, такими як телевізори і термостати», – сказав Брайан Бевінс. «На додаток до того, що всередині, замки будуть продовжувати розвивати більш упорядковану естетику».
Аналітика даних також буде відігравати велику роль в дверних замках в майбутньому. «Ми дізнаємося більше про гостей, про те, як краще управляти активами і робочою силою за допомогою прогнозної аналітики», – сказала Кржівошанскі. «Аналітика даних дасть готелям точки прийняття рішень, про які вони раніше ніколи не підозрювали».

Готельєри і провайдери також реалізують численні переваги технології управління доступом на основі хмарних технологій, говорить Маркус Боберг, міжнародний представник відділу гостинності в Assa Abloy Global Solutions. Платформа хмарного доступу для забезпечення безпеки постійно і безперешкодно оновлюється, з можливістю отримувати регулярні оновлення програмного забезпечення, спрямовані на виявлення нових загроз і вразливостей, забезпечуючи максимальну безпеку без додаткових витрат для готельєрів.

«Хмарні системи також усувають необхідність в дорогих і займаючих багато місця локальних серверах», – продовжив Боберг.«Це економить чимало часу і витрат для готельєрів, оскільки будь-яке обслуговування системи виконується віддалено постачальником системи».

За словами Шедда, бренд готельного замку Entrava представив інновацію «Touch-to-Open», яка дозволяє гостю готелю з цифровим ключем на пристрої залишати його в сумочці, кишені або куртці і просто торкнутися замку, щоб отримати доступ. , Замок розпізнає біометричний дотик і автоматично зчитує токен мобільного ключа на пристрої без необхідності підносити телефон до замку.

Подібні інновації продовжать покращувати якість обслуговування гостей в готелі, і гості, в свою чергу, будуть використовувати його з більш високими оцінками і повторним відвідуванням. «У Китаї ми бачимо більше біометричних інновацій в технології дверних замків, таких як сканування відбитків пальців або райдужної оболонки ока; проте в даний час ці функції в основному використовуються в житлових приміщеннях, а не в готелях», – сказав Шедд.

Можливо Вам також сподобається

Немає коментарів

Ви можете залишити перший коментар.

Залишити коментар

Будь ласка, введіть ваше ім'я. Будь ласка, введіть правильну адресу електронної пошти. Будь ласка, введіть повідомлення.

Зворотний дзвінокНапишіть Ваш номер телефону або адресу електронної пошти, і менеджер CETIS зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Обратный звонокНапишите Ваш номер телефона или адрес электронной почты, и менеджер CETIS свяжется с Вами в ближайшее время.