4 поради щодо заміни дверних замків в готелі

Впровадження нового рішення щодо керування доступом до приміщень – це довгострокова інвестиція для будь-якого готелю.
Про які найважливіші речі мають замислитись готел’єри під час заміни чи модернізації існуючих систем контролю та управління доступом (замків від дверей номерів та інших приміщень)? Компанії виробники електронних замків виділяють свої головні рекомендації.

1. Безпека

“Незважаючи на те, що в сфері управління доступом до номерів, без сумніву, відбулися значні зміни, все ж таки власники нерухомості орієнтуються на оптимізацію вражень гостей від досвіду відвідування їх готелю. Тому, постачальник рішень повинен забезпечити, те, щоб будь-який прогрес в інноваціях запроваджувався без жертв в здатності готелю забезпечити безпеку гостей, – сказав Маркус Бобберг, віце-президент з розвитку бізнесу компанії Assa Abloy Hospitality.

Це відноситься не лише до замків від гостьових кімнат, а також і – щодо систем доступу до приміщень технічного призначення. “Погані люди не завжди намагаються проникнути через центральний вхід – вони часто, для проникнення шукають саме задні двері”, – сказав Метт Маровчинський, віце-президент з міжнародних відносин Salto Systems. “Нові замки повинні мати можливість бути інсталюваними до існуючих дверей, зберігаючи, при цьому, ступінь вогнестійкості, та відповідати критеріям безпеки”.

2. Модернізація

«Керуючі мають подумати про те, як продуктивно, вигідно, ефективно, вони зможуть оновити свою нерухомість провівши заміну магнітних замків на електронні замки з радіочастотної ідентифікацією, і чи можна використовувати існуючу інфраструктуру, чи можливо встановити нові замки без зміни дверей? Це допоможе зберегти початкові інвестиції і скоротити кількість приміщень, що тимчасово не обслуговуються», – каже Кейсі Фейл, генеральний менеджер Onity. «Крім того, вони повинні уточнити – чи готові нові замки до впровадження мобільних ключів, адже ймовірно, в планах мудрого керівника, який дивиться в майбутнє, і простежує тренди, є місце для впровадження мобільного доступу».

3. Вартість

«Так само, як усюди і завжди – Ви отримуєте те, за що платите», – сказав Брайан Шедд, віце-президент з продажу і маркетингу, OpenKey. «У той час як готельєри можуть отримати дешеві замки з Китаю, Ви не завжди отримаєте якість і функціональність, можливість інтеграції в усі сучасні системи управління доступом, сумісність з програмним забезпеченням і підтримку. Всі переваги, Ви гарантовано отримуєте, якщо обираєте LEVEL Locks. Адже, у компанії Level Lock є представництво в Україні – компанія Прем’єр, яка здійснює продаж, підтримку, інженерний супровід проектів та здійснює будь-яку допомогу в інтеграції і експлуатації електронних замків, як від китайських, так і від відомих виробників, які мають велику частку ринку». При цьому, якість товарів китайського виробництва за минулі кілька років значно підвищилась, та зрівнялась з якістю брендової продукції, адже компанії яким належать відомі торговельні марки замовляють виготовлення своєї продукції на тих самих виробничих потужностях, що й китайські виробники.

Важливо обрати компанію, в якої є адекватний контроль якості, й яка має представництво у Вашій локації. При цьому, іще, не так легко знайти спеціалістів, які вміють працювати з даним обладнанням – вміють інсталювати, налаштовувати й інтегрувати системи контролю доступу, від обраного виробника. В компанії Прем’ер, що представлена на даному сайті є такі спеціалісти – інженери й майстри Прем’єра мають багатий досвід в інтеграції будівель, і сертифіковані багатьма відомими виробниками, такими як Kaba, Saflok, та ін. Ми рекомендуємо, Levellock як бюджетний варіант, без компромісів щодо якості.

Партнерські відносини з постачальником, що має як локальну, так і глобальну присутність, гарантують належну підтримку в разі потреби.

4. Перспективність

У зв’язку з постійним прогресом в технологіях, і значними витратами, з якими зазвичай пов’язана модернізація сервісу, для надання послуг на сучасному рівні, отельерам слід завжди зосереджувати зусилля на впровадженні систем, орієнтованих на майбутнє.

«Це дозволяє легко слідувати новітнім галузевим тенденціям і стандартам, таким як мобільні ключі, і мережеві технології, що дозволяють прискорити час обслуговування гостей і значно знизити вартість обслуговування», – сказав Боберг, віце-президент з розвитку бізнесу компанії Assa Abloy Hospitality.

Додаток для мобільного доступу до кімнат готелю

Можливо Вам також сподобається

Немає коментарів

Ви можете залишити перший коментар.

Залишити коментар

Будь ласка, введіть ваше ім'я. Будь ласка, введіть правильну адресу електронної пошти. Будь ласка, введіть повідомлення.